Eerste dag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Hannah Wolfs - WaarBenJij.nu Eerste dag - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Hannah Wolfs - WaarBenJij.nu

Eerste dag

Blijf op de hoogte en volg Hannah

03 Februari 2014 | Spanje, Madrid

Lieve mensen,

Vandaag was mijn eerste dag in Spanje. Ik heb het erg naar mijn zin gehad. Ik was om half 2 op de Spaanse school en het was allemaal goed te vinden. De mensen zijn erg aardig op straat en helpen je allemaal om dingen te vinden. We kregen eerst een introductie over Madrid, wat er allemaal te doen en te vinden is. De Spaanse les leuk maar ook wel lastig! Alles wordt in het Spaans verteld en uitgelegd. Na de les ben ik met 2 klasgenootjes naar de Ikea geweest om maar even een dekbed te kopen en daarna zijn we nog wat wezen eten! Zo meteen gaan we met de klas nog even een terrasje op voor de gezelligheid!

Mijn kamer is ook heel chill! Hij is best groot en ik heb hele leuke huisgenoten. Ze zijn allemaal erg aardig. Er is er 1 Engels, 1 Frans en de rest is Spaans maar ze spreken allemaal redelijk Engels!

Tot snel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannah

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 1955

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Mei 2014

Mijn eerste reis alleen

Landen bezocht: